Kwiecień, 2015

Suma podjazdów:1962 m
  • Aktywność Wędrówka

Czupel w Beskidzie Małym.

Niedziela, 26 kwietnia 2015 · dodano: 29.09.2015 | Komentarze 0

Po śniadaniu zjedzonym w pensjonacie wyruszyliśmy do Wilkowic by stamtąd wyruszyć na Czupel. Najpierw czarnym szlakiem przez Smoczą Jamę na szczyt. Następnie powrót grzbietem poprzez schronisko na Magurce i zielonym do Wilkowic.

Trzy dni w Beskidach, w zasadzie cztery, ale w pierwszy nie było chodzenia. Udany wyjazd.

Na Skrzyczne.

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 29.09.2015 | Komentarze 0

Po śniadaniu, obfitym hotelowym śniadaniu wyruszyliśmy do Szczyrku. Po drodze zatrzymaliśmy się na chwilę w Wiśle pod skocznią. Obejrzeliśmy obiekt i zrobili po kilka fotek. Kolejny postój był na Przełęczy Salmopolskiej. Nawet myśleliśmy by tam znaleźć nocleg, ale zdecydowaliśmy jednak, że zjedziemy do Szczyrku. Tam nie zastanawiając się długo, bo zależało nam na czasie podjechaliśmy pod pierwszy lepszy pensjonat przy którym był parking z wolnymi miejscami. Zapytaliśmy o nocleg i okazało się, że będzie po 14-tej jak wyprowadzą się goście weselni. Zarezerwowaliśmy pokój i uzgodnili, że idziemy w góry a po powrocie zamelinujemy się na kwaterze.
Czasu już nie mieliśmy by zrealizować plan wejścia na Skrzyczne i przejść masywem na Przełęcz Salmopolską. Pozostało nam wejść na szczyt jednym szlakiem i zejść drugim. Tak też zrobiliśmy, weszli przez Lanckoronę i zeszli bezpośrednio do Szczyrku niebieskim.
Po powrocie do knajpki coś zjeść. Trafiła się golonka, kilka browarów i do spania. W kolejny dzień planowany był wypad na Czupel w Beskidzie Małym.

W Beskidzie Śląskim - Kotarz

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 29.09.2015 | Komentarze 0

Będąc w Brennej zrobiliśmy sobie z kolegą wypad w pobliskie wzgórza. Wyszło że doszliśmy na Kotarz, szczyt leżący na granicy Brennej i Szczyrku. Widzieliśmy część Szczyrku i Skrzyczne, górę na którą mieliśmy iść dzień później.
Wyszliśmy późno, bo po południu, grubo po południu. Musiałem odchorować poprzedni wieczór i długie pijaństwo. Wyruszyliśmy dopiero po 15-tej. Pogoda była nieciekawa, miejscami na początku nawet kropiło. Doszliśmy do szczytu i wrócili tą samą drogą. Po powrocie do ośrodka poszliśmy na relaks na basen i sauny i jacuzi.
Na wieczór wypiliśmy po parę browarków i do spania. Rano po śniadaniu wyruszaliśmy do Szczyrku.

• Aktywność Pływanie

Pływanie

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 05.07.2015 | Komentarze 0

Nawet nieźle mi to szło więc dystans już większy. Poza tym tradycyjnie, sauna, jacuzi i masaż.

Kategoria Pływanie

• Aktywność Pływanie

Basen.

Środa, 8 kwietnia 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 0

Nadal bez formy i natchnienia.
No ale w stosunku do poprzedniego razu to 100% więcej w dystansie. Jest postęp.