• Aktywność Wędrówka

Na Skrzyczne.

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 29.09.2015 | Komentarze 0

Po śniadaniu, obfitym hotelowym śniadaniu wyruszyliśmy do Szczyrku. Po drodze zatrzymaliśmy się na chwilę w Wiśle pod skocznią. Obejrzeliśmy obiekt i zrobili po kilka fotek. Kolejny postój był na Przełęczy Salmopolskiej. Nawet myśleliśmy by tam znaleźć nocleg, ale zdecydowaliśmy jednak, że zjedziemy do Szczyrku. Tam nie zastanawiając się długo, bo zależało nam na czasie podjechaliśmy pod pierwszy lepszy pensjonat przy którym był parking z wolnymi miejscami. Zapytaliśmy o nocleg i okazało się, że będzie po 14-tej jak wyprowadzą się goście weselni. Zarezerwowaliśmy pokój i uzgodnili, że idziemy w góry a po powrocie zamelinujemy się na kwaterze.
Czasu już nie mieliśmy by zrealizować plan wejścia na Skrzyczne i przejść masywem na Przełęcz Salmopolską. Pozostało nam wejść na szczyt jednym szlakiem i zejść drugim. Tak też zrobiliśmy, weszli przez Lanckoronę i zeszli bezpośrednio do Szczyrku niebieskim.
Po powrocie do knajpki coś zjeść. Trafiła się golonka, kilka browarów i do spania. W kolejny dzień planowany był wypad na Czupel w Beskidzie Małym.