Ostatni dzień października

Czwartek, 31 października 2013 · dodano: 31.10.2013 | Komentarze 0

Piękny był dzisiaj dzień, słoneczny przede wszystkim. postanowiłem to wykorzystać i zrobić jakąś rundkę rowerem. Ostatni dzień października pozwolił na to by zwiększyć ilość km w tym miesiącu. Z racji tego, że dzień krótszy i czasu po pracy mało to wziąłem sobie przepustkę o 12-tej godzinie. Najpierw poszedłem do Urzędu złożyć deklarację śmieciową, później jakieś zakupy, do domu coś zjeść no i na rower.
Dzisiejszego dnia wybrałem się na przejażdżkę w kierunku Biechowa, jadąc obok zamku w Jędrzejowie dostrzegłem, że jest bardziej widoczny niż zwykle, gdyż nie było już tyle liści na drzewach, które go zazwyczaj zasłaniają.

Zamek w Jędrzejowie © polemar

Takim oto sposobem mam jedną fotkę z dzisiejszego wypadu.
W Biechowie jest pałac, no i zastanawiałem się czy jego też nie sfotografować, no i może bym to zrobił, ale jadąc z górki, oślepiło mnie słonko które o tej porze jest już nisko nad ziemią, no i wpadłem w dziurę na jezdni i oczywiście przyszczypałem dętkę i ją przebiłem. No myślałem, że szlak mnie trafi. Dałem sobie spokój z pałacem i wziąłem się za wymianę. Upieprzyłem się do tego jak nigdy.
Zebrałem się i już bez zatrzymywania ruszyłem w kierunku domu, przez Pakosławice, do Grodkowa.
Jutro dzień Wszystkich Świętych, nie wiem czy wybiorę się na przejażdżkę. Okaże się jutro w jakim będę nastroju. Na sobotę natomiast planuję jakiś wypad, jak nie rowerem to pieszo gdzieś po górach połazić. Gdzieś nie daleko, byle by było ciekawie.