W pogoni za kilometrami.

Sobota, 14 czerwca 2014 · dodano: 14.06.2014 | Komentarze 0

Tak krótkiego dystansy dawno nie miałem w swoich zestawieniach. Od rana się paprało, co jakiś czas padało ostro i gwałtownie, do tego wiało, ale to w zasadzie pomagało w wysuszaniu asfaltu. Czas uciekał, kilometry też. W planie było przejechać ponad setkę, o 14-tej jeszcze była szansa, ale warunki nie sprzyjały, minęła 15-ta a ja nadal w domu. Miałem nadzieję, że przejadę 70 km, tyle mi brakowało by w czerwcu przekroczyć 500 km. Niestety moje nadzieje malały gdy wyjrzałem przez okno. Z zachodu nadciągały czarne chmury.
Wyruszyłem o 15:30, najpierw na obwodnicę, stamtąd najlepiej widać i ocenić sytuację. Zrobiłem dwie rundki dookoła Grodkowa bo wypad dalszy był ryzykowny. Chmury coraz bliżej, postanowiłem zbliżyć się do domu i jeździć dla km. Przekroczyłem 25 km, a chmury były już nad miastem. Wiedziałem, że swoich 50 km nie przejadę. pozostało kręcić jak najszybciej by liczba na liczniku była jak największa.
gdy zbliżałem się do ronda w centrum miasta poczułem pierwsze krople na ciele. Zerwał się jeszcze większy wiatr. Do ronda nie dojechałem, skręciłem w boczną drogę łączącą ul. Krakowską z Sienkiewicza i ruszyłem w kierunku domu. Coraz mocniej padało, ale ja miałem do pokonania niewiele. Dojechałem do celu, brama wjazdowa była otwarta, jakby specjalnie dla mnie, garaż zresztą też. Zatrzymałem się przed samym progiem, zszedłem z rowera i wprowadziłem go do garażu. Po 30 sekundach lunęło niesamowicie, do tego grzmiało.
Nie udało się przejechać dystansu, ale udało się zdążyć przed deszczem.
Oglądałem prognozę na jutro, będzie lepiej, powinienem nadrobić to co dzisiaj straciłem.