Po irydotomi.

Poniedziałek, 23 czerwca 2014 · dodano: 23.06.2014 | Komentarze 0

Po dzisiejszym zabiegu irydotomi laserowej moich oczu w WCM w Opolu być może nie powinienem bardzo się męczyć, ale zapytawszy Panią doktor czy mogę po południu pojeździć rowerem to nie zabroniła. Dała tylko wskazania, żeby to nie była zbyt wyczerpująca jazda, a zwłaszcza po górach. Wybrałem więc trasę bez jakichkolwiek podjazdów, nawet tych najmniejszych. Wybrałem się po płaskim terenie do Łukowic Brzeskich, stamtąd do Wiązowa a następnie Strzelina i do domu z rundką po obwodnicy. W planie miałem zrobić setkę, ale warunki pogodowe nie sprzyjały, wiało niemiłosiernie.
Plan wykonania 1000 km w czerwcu jest zagrożony. Niby mam jeszcze dwa dni na jazdę, ale nie wiadomo jak z pogodą. Piszę dwa choć do końca miesiąca jest jeszcze tydzień, ale w piątek mam wyjazd w delegację, w sobotę wypad w góry. No a w czwartek wypadałoby się przygotować i spakować, więc czasu na jazdę może nie być.
czas pokaże a pogoda zdecyduje.