Czasówka w Graczach

Niedziela, 18 czerwca 2017 · dodano: 18.06.2017 | Komentarze 1

Dzisiaj kolejna czasówka w Graczach, by być sklasyfikowanym na koniec sezonu postanowiłem wziąć w niej udział. Pogoda sprzyjała, nastrój i zdrowie również.
Ostatnio podczas czasówki miałem pewien niedosyt ze względu na małą ilość km. Zawsze było to ponad 50, no i by dzisiaj było podobnie, to wyjechałem wcześniej by trochę nadgonić kilometrażu. Pojechałem do Niemodlina a stamtąd do Gracz. Dystans wyszedł jak widać 65 km co mnie nie powiem satysfakcjonuje.
By mieć jakiś dowód, że byłem w Niemodlinie, miałem w planie zrobić zdjęcie zamku. Przystanąłem, zacząłem robić jedną fotkę, drugą no i patrzę, i co widzę?
wejście do części folwarcznej jest otwarte.

Pomyślałem, nie byłem tam nigdy, warto wejść i zajrzeć co tam się dzieje. W wejściu stoi mała armata, na dziedzińcu folwarku jacyś ludzie siedzący na ławkach.
Z prawej strony zauważyłem wejście do ogrodu zamkowego, wszedłem, spotkałem bardzo miłą panią, która w plenerze sprzedawała kawę i inne napoje. Poinformowała mnie, że zamek można zwiedzać, ale tylko z przewodnikiem gdyż nie jest jeszcze całkowicie odremontowany.

Główne wejście do zamku.

Zrobiłem jeszcze kilka zdjęć i pojechałem do Graczy na wyścig.

Wyścig odbębniony poprawiłem swój ostatni wynik, czas to 31:30, daleki od moich z poprzednich lat, no ale jest okazja by pracować nad formą i poprawiać wyniki.