Sezon rowerowy rozpoczęty.

Sobota, 16 lutego 2019 · dodano: 16.02.2019 | Komentarze 1

Pogoda od dwóch dni jest jak na tę porę roku idealna do jazdy na rowerze. Wczoraj piątek, nie bardzo było jak, ale dzisiaj, że nie pojechałem w góry to postanowiłem rozpocząć sezon rowerowy.
Słońce, bezchmurne niebo, ciepło i suchy asfalt.
Zebrałem się przed 14-tą i postanowiłem przejechać z 25 km, choć miałem nadzieję na 30.
Wyruszyłem w kierunku Sulisławia,

droga między Wójtowicami a Sulisławiem, skręcając w lewo przed lasem, można dojechać do kąpieliska. Ja pojechałem dalej drogą asfaltową a później chodnikiem, gdyż przy lesie to teren.

W tamtym roku wybudowali widoczny drewniany budynek gdzie mieści się knajpa. Pierwszy raz tu jestem od kiedy to tutaj stoi.

Jest i kąpielisko z parasolkami w formie palm. Piaskowa plaża i dużo zielenie w lecie.

Wjazd na teren pałacu. Dzisiaj tam nie wjeżdżałem. Pojechałem do Gałążczyc.

Tam wjechałem na nowo wybudowaną drogę rowerową która biegnie po nasypie nieczynnej lini kolejowej z Grodkowa do Strzelina. Odcinek jak na razie do Gałążczyc.

Mniej więcej w połowie drogi postawili wiatę gdzie można odpocząć.
Oby służyło jak najdłużej.
Trasa dzisiaj fajna, to znaczy ciekawa. Dawno nie jeździłem, więc jazda sprawiała mi przyjemność. Pierwsze kilometry przejechane, miejscowości odwiedzone.
Wójtowice, Sulisław, Gałążczyce, Grodków, Tarnów Grodkowski.
Jutro też ma być piękna pogoda, tez idealna na rower. Ja jutro jednak nie na rower tylko na wędrówkę po górach się wybieram.