Zapoznanie się z rowerem.

Niedziela, 26 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 0

Druga jazda w tym roku i na tym rowerze. Nie jest to może jakiś wielki wyczyn, biorąc pod uwagę choćby to co do niedawna miałem za wyznacznik, ale te 31 km po asfalcie na tym rowerze, to uważam, że jak na drugi raz to dobrze. Do tego wiało dzisiaj niemiłosiernie. No muszę się jeszcze do niego przekonać.
I tak, postanowiłem pojechać przez Żelazną do Osieka i na żwirownię.

Rozwijają się w okolicy żwirownie, no, żeby nie było, kopalnie odkrywkowe żwiru i piasku. W tamtym roku jeszcze tego nie było. To pomiędzy Żelazną a Osiekiem.
W Osieku skręciłem na żwirownię, miałem w planie objechać stawy dookoła. Ostatni raz rowerem dookoła nich jeździłem jakieś, hm, 35 lat temu.

No i niestety, kapitalizm, chyba, tereny zostały wykupione i ogrodzone, nie ma wejścia. Jeszcze w tamtym roku tego też nie było, a kiedyś się kąpaliśmy w tych stawach, biwakowali.
Zawróciłem, bo nie miałem jak objechać stawów dookoła.

Udałem się w kierunku Lipowej, podjazd z Osieka do Lipowej.
Dalej w kierunku Wierzbnika.

Między Przylesiem a Wierzbnikiem fotka z rzepakami. Dalej już prosto do Grodkowa.