Pierwsze powyżej 50-ciu.

Sobota, 9 maja 2020 · dodano: 09.05.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj zaplanowałem trochę dłuższy dystans niż ostatnie. Marzyło mi się 50 km.
Brat zaproponował trasę, najpierw do Michałowa, częściowo asfaltem bo w zasadzie nie da się tylko i wyłącznie polniakami. No może gdzieś jest i trzeba by było kluczyć. No ale, najpierw do Wierzbnika, Przylesia, Lipowej i stamtąd do Czeskiej wsi już polnymi.

Przejazd nad A4 pomiędzy tymi wioskami.
Z Czeskiej Wsi asfaltem do Michałowa, tam w bok w kierunku jazu na Nysie Kłodzkiej.

Jaz na rzece.

Stamtąd lasem do Głębocka przez Rezerwat Kokorycz.
Z Głębocka do Radoszowic i dalej polnymi do Rutek, przez "Kanadę" Tylko, że ktoś to kupił i teren jest teraz prywatnym i wstępu nie ma. Pojechaliśmy na wzniesienie i stamtąd kawałem zeszliśmy w dół nad staw.

Zejście jak na górskim szlaku.
Stamtąd, to znaczy z Rutek lasami do miejsca pod Grabiną, to jest do "Dzikówki.

Miejsce do imprezowania,

z wiatą i ławami i rożnami, dwoma, jednym wewnątrz wiaty i drugim na zewnątrz.

Do tego dwa stawy.
Tam zrobiliśmy sobie krótki odpoczynek. A dalej do Krasnej Góry i w kierunku Kopic drogą asfaltową. Zaraz za rzeką skręciliśmy w prawo na Żelazną przez las i osadę Dębina.

Jest tam kilka domków i okazały dąb.

Brat zrobił mi zdjęcie z zaskoczenia.

A oto dzisiejsza trasa.
Połowa w terenie, nie powiem, ręce bolą, nie przyzwyczajony jestem do takiej jazdy. Na szosie to się jednak jedzie lżej, nie ma takich wibracji. No ale, frajda jest.