Do Pogożeli.

Wtorek, 16 czerwca 2020 · dodano: 16.06.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj prawie tylko asfalt, no 5,5 km po polnych drogach, na żwirowni w Głęgocku i pomiędzy Kolnicą a Gnojną.
Ale od początku, na działce dzisiaj nie popracowałem, miałem więc więcej czasu i na rower wyruszyłem chwilę po 16-tej.
Pojechałem do Głębocka, tam chciałem sprawdzić, czy jest przejazd między stawami. Okazało się że jest. Miejsce bardzo się zmieniło od ostatniego rau gdy tam byłem, zarosło krzakami i drzewami. Jest kilka fajnych miejsc do biwakowania.

Z widokiem na przeciwległy brzeg z plażą "Słonecznej przystani".
Tu między stawami kąpaliśmy się na samym początku powstawanie kąpieliska. 35 lat minęło.
Po objechaniu stawu, skierowałem się do Michałowa przez Rezerwat Kokorycz.

Tam fotka na jaz w Michałowie na rzece Nysie Kłodzkiej, poziom wody wyższy niż ostatnio.
Z Michałowa pojechałem do Pogożeli i Olszanki. Stamtąd do Jankowic.

Po drodze między tymi wioskami, stworzono jakiś punkt odpoczynku, staw i ławeczki, wiatę i huśtawkę. Można się zrelaksować.
Z Jankowic pojechałem do Wierzbnika, dalej do Kolnicy.

A stamtąd polną drogą w kierunku Gnojnej.
Z Gnojnej już prosto do Grodkowa. Wycieczka udana, ciężko bo już dzisiaj wiało. Ale tak jechałem, by część trasy pod wiatr jechać w lesie a wracać później z wiatrem. Nawet mi się to udało.