Wspomnienia.

Poniedziałek, 27 lipca 2020 · dodano: 27.07.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj wyjeżdżając z domu nie miałem konkretnego celu.Obrałem kierunek na Gracze.
W czasie jazdy zastanawiałem się gdzie jechać, no i przed Radoszowicami postanowiłem, że pojadę zobaczyć jak wygląda żwirownia nad którą jeździliśmy podczas dzieciństwa.
Znajduje się ona w Radoszowicach, no konkretnie za Radoszowicami wzdłuż rzeki Nysy.
Po mnij więcej 1500 metrów od Radoszowic trafiłem na pierwszy staw.

Turkusowe jeziorko, woda od 40 lat ma taki sam kolor. Nic się nie zmieniła. Woda nie, ale staw tak, zarośnięty nie do poznania.

Pojechałem dalej zobaczyć jak wygląda staw w którym się kąpaliśmy, w tym miejscu była piaskowa plaża i łagodne zejście do wody. Jak widać dzisiaj już nie da się tu wejść.
Dalej polną drogą pojechałem do miejscowości Sarny Wielkie. Pomiędzy Wielkimi i Małymi przejechałem nad autostradą A4

widok w kierunku Katowic.
Za Sarnami Małymi dojrzałem taki oto widok. W tamtym kierunku jest elektrownia Opole, nie raz widziałem jak z kominów unosiła się para.

Czy to możliwe, że nad elektrownią mogą się tworzyć takie chmury?
Stamtąd pojechałem do Stroszowic, Magnuszowic i prosto już do domu przez Gracze.