Do rodzinnej miejscowości.

Sobota, 15 sierpnia 2020 · dodano: 15.08.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj trochę było chłodniej, do jazdy idealnie, ale ten wiatr.
Odwiedziłem dzisiaj dziadków w Makowicach, miejscowości gdzie spędzałem dzieciństwo, przed podstawówką i w trakcie podstawówki.
Konkretnego celu nie było, pojechałem najpierw w kierunku Starowic, tam wymyśliłem, że pojadę przez Kobielę do Czarnolasu, nową dla mnie drogą.

Odcinek pomiędzy Kobielą a Czarnolasem.

Kościół Matki Boskiej Częstochowskiej w Czarnolesiu.

Z Czarnolasu pojechałem w kierunku Rzymian.

Pomiędzy Czarnolasem a Rzymianami droga jest urozmaicona pagórkami.

Kościów w Rzymianach pw Matki Boskiej Różańcowej.
Z Rzymian pojechałem znaną mi już drogą do Biechowa, tam narwałem sobie papierówek do plecaka i pojechałęm dalej w kierunku Reńskiej Wsi i Pakosławic.
Będąc już w Rzymianach, wiedziałem, że chcę jechać do dziadków do Makowic. Dlatego wybrałem opcję przez Biechów i Pakosławice.
Do Makowic wjechałem polną drogą.

Drogą którą jeździłem rowerem będąc na wakacjach u dziadków. Jeździło się w ple gdzie zbieraliśmy ziemniaki, między innymi ziemniaki.
To było 40 lat temu. Wspomnienia wróciły.
Po odwiedzinach u dziadków, pojechałem dalej przez wieś i polną drogą do Brzezin.

Tą drogą też jeździłem, między innymi do wspomnianych Brzezin, ale i przede wszystkim na nasze pole na którym mieliśmy plantację truskawek.
Do Brzezin w prawo na nasze pole w lewo.
Przed Brzezinami zahaczyłem jeszcze o Giełczycy, by mieć w kolekcji tę miejscowość. Z Brzezin już asfaltem do Więcmierzyc, stamtąd do Kopic polną drogą.

Droga główna z Więcmierzyc do Pniew w lewo, na wprost do lasu i dalej do zamku w Kopicach.

Zamek w Kopicach.
Z Kopic przez Stary Grodków do domu.
Wycieczka udana, kilometraż niezły, odwiedziny i dziadków, nowe drogi, nowe miejscowości.