Niedzielna bratnia przejażdżka.

Niedziela, 11 października 2020 · dodano: 11.10.2020 | Komentarze 0

Wczoraj nie udało mi się pojeździć, po powrocie z Raciborza w Grodkowie padał deszcz. Przebimbałem popołudnie.
No ale za to dzisiaj zaraz po wczesnym obiedzie, dałem znać bratu że idę jeździć.
Wstawił się u rodziców po 13-tej, no i ruszyliśmy. Zimno było, a że ja w krótkich spodniach, to chciałem na otwartej przestrzenie, w słońcu. Obrałem kierunek na Żarów, Starowice, Chruścinę, no i dalej wybraliśmy jeszcze nam nie znaną trasę. No i niestety, były niespodzianki, z polnej biegnącej w polach, dotarliśmy do lasu i jakiś czas droga wiodła na granicy lasu i pola, no ale i to się skończyło i wjechaliśmy w las.

Pierwsza z niespodzianek, no takich było kilka,

Ale takiej to się nie spodziewałem.
Po przeniesieniu rowerów, szliśmy w lesie, szli bo jazda była niemożliwa. Brat na mapie wyczytał, w którym kierunku musimy prowadzić. No i prowadziliśmy, z pół godziny tak krążyliśmy, bo jeszcze natrafiliśmy na szeroki i głęboki rów z wodą, który był nie do przejścia.

Po drodze zauważyłem takiego oto grzyba, chyba coś z gatunku gałęziaków, być może gałęziak podcięty.
Dotarliśmy w końcu do jakiejś polnej, pojechali w prawo, niestety droga się skończyła w polu z kukurydza. Zawróciliśmy i dojechaliśmy do Chruściny,
Stamtąd już znaną trasą udaliśmy się do Jaszowa, Bogdanowa, Kobieli i do domu.
Dzisiaj było o tyle fajnie, że nie wiało. Nawet pomimo tej niskiej temperatury, na liczniku wskazania były nawet 9 stopni, to było w miarę przyjemnie.
Kolejne dni tygodnia mają być i chłodniejsze i deszczowe, ale to się okaże, czy się sprawdzi czy nie.