Wiązów.

Czwartek, 22 października 2020 · dodano: 22.10.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem więcej czasu, nie chciałem jeździć tylko dla kilometrów, tylko po mieści i tylko w pobliżu miasta.
Miałem więcej czasu, to wymyśliłem, że odwiedzę Wiązów.
Trasa przez Gnojną, dalej do Zielonkowic i stamtąd chciałem pojechać polną drogą do Krajna, ale pomyliłem drogi i trafiłem do Jutrzyny.

Pomiędzy Zielonkowicami a Jutrzyną.
Z Jutrzyny pojechałem do Kowalowa i dalej do Starego Wiązowa, który przylego do Wiązowa.

Rynek w Wiązowie, rynek z ratuszem.
Na rynku, na ławeczce posiliłem się jabłkiem i zerknąłem na mapę, którędy dalej.
Chciałem do Oławy, ale wyliczyłem, że nie wystarczy mi czasu by do domu powrócić na wyznaczoną godzinę.
Pojechałem w kierunku Witowic,

Kościół Rzymsko Katolicki pw Matki Bożej Częstochowskiej.

Eko Agro Turystyka Młyn, przy rzece Oława.
Z Witowa do Oleśnicy Małej,

Pałac w Oleśnicy Małej, dawny klasztor Joanitów.

Teraz znajduje się tu Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin.
Z Oleśnicy przez Owczary do Łukowic Brzeskich. No i dalej już standardowo do Grodkowa przez Kolnicę.