Na południowy zachód od Grodkowa.

Niedziela, 9 maja 2021 · dodano: 09.05.2021 | Komentarze 0

Wczoraj 13 stopni, dzisiaj 23, no skoki temperatur z dnia na dzień są znaczne.
Po wczorajszej wycieczce, zarówno brat jak i kolega zrezygnowali z jazdy.
Wiało, obrałem kierunek pod wiatr by później wracać z wiatrem. W zasadzie się udało, tylko zanim dotarłem do punktu zwrotnego, to byłem już wykończony.
Dzisiaj też trochę więcej wzniesień.
Wyjeżdżając z Grodkowa, stanąłem na wiadukcie na obwodnicy, gdyż był ładny widok na góry. Ośnieżone szczyty Pradziada, Keprnika, Śnieżnika i Czarnej Góry.

Pradziad,

Śnieżnik,

Czarna Góra z widocznymi trasami zjazdowymi.
Na początku planowałem dzisiaj jeździć tylko po asfalcie, obrałem kierunek na Jędrzejów.

Zamek w Jędrzejowie.
Następnie do Strzegowa, tam obrałem kierunek na Gierów.

W Gierowie zmieniłem zdanie co do nawierzchni, zobaczyłem drogę, którą jeszcze nie jechałem, sądząc po kierunku, to musiała biegnąć do Rogowa.
No i faktycznie tak było, z Rogowa pojechałem już asfaltem w kierunku Bogdanowa.

Krótki odpoczynek na leśnym parkingu.
Z Bogdanowa do Jaszowa i tam znowu wjechałem na polniaka. Stamtąd do Czarnolasu później Chruściny, Starowic i Żarowa.

Na trzy km przed domem musiałem przystanąć i chwilę odpocząć.
Dzisiejszy dzień a w zasadzie jazda była męcząca. No ale, jestem pomimo tego zadowolony. Kilometró przybywa.