I kwitną rzepaki.

Niedziela, 16 maja 2021 · dodano: 16.05.2021 | Komentarze 0

Nie żebym specjalnie jechał oglądać jak kwitną, ale jadąc zauważyłem, że dużo ich dookoła, mam na myśli pola z rzepakiem.
Wiało dzisiaj, do tego do południa padało, więc pozostało dzisiaj jeździć tylko po asfalcie. Trasę wybrałem tak by choć trochę wracać z wiatrem. No ale nie wyszło. Gdzieś się pomyliłem i nie chcąc zawracać, pojechałem przed siebie.
Dzisiaj chyba trzy nowe miejscowości, Młodoszowice, Bąków, Kucharzowice i Jutrzyna, nie to jednak 4 nowe miejscowości odwiedzone w tym roku.

Kilka razy przystanąłem by zrobić zdjęcie, między innymi na wiadukcie nad A4 w Wierzbniku

Kierunek Katowice.

I jeszcze raz rzepaki.

Tu pomiędzy Młodoszowicami a Bąkowem  widok na Wzgórza Strzelińskie. Po lewej Kalinak a po prawej Gromnik.

Gromnik - 393 m n.p.m. (w zależności od źródeł) najwyższe wzniesienie Wzgórz Strzelińskich.
Wycieczka udana choć bardzo męcząca. Gdyby tak nie wiało, podejrzewam, że pojeździł bym dłużej i więcej. No ale.