Upał i wiatr.

Niedziela, 19 czerwca 2022 · dodano: 19.06.2022 | Komentarze 0

Niedziela, zapowiadali bardzo upalny dzień.
Może nie był taki jak zapowiadali, ale upał i co gorsze, wiar doskwierał.
Dzisiaj wiało masakrycznie, podmuchy czasami chciały mnie przewrócić.
Pojechałem więc do lasu i tam kręciłem rundy, w Rezerwacie Kokorycz, tam i z powrotem.
Najgorszy był powrót z Osieka do domu, ostatnie 2,5 km były mordęgą.
Dla ciekawostki, jadąc do Kokoryczy, wstąpiłem w Osieku na żwirownię, teraz to się nazywa Leśna Przystań,
kiedyś za młodu jeździliśmy się tam kąpać na wyrobiska żwirowe, teraz tam jest teren zamknięty z ośrodkiem rekreacyjnym.
Pojechałem tam zerknąć jak i co to teraz funkcjonuje, no i na brami przy sprzedaży biletów niespodzianka, spotkałem dwóch kuzynów. Do tego, poinformowali mjie, że ich ojcowie są na ośrodku. No oczywiście wpuścili mnie bez opłat. Po spotkaniu wujków, jeden z nich zapytał mnie czy mnie skasowali, hi hi hi, odpowiedziałem że nie, że spoko.
Zaprosili mnie na kawę, ale zamiast kawy chciałem coś zimnego, więc dostałem lemoniadę. Posiedzieliśmy, pogadali, przyszła jeszcze kuzynka się przywitać, było miło. Myślę, że teraz będziemy się spotykać częściej.
Dzień udany jeśli chodzi o przejażdżkę, kilometry odbębnione.