Ostatni dzień października.

Poniedziałek, 31 października 2022 · dodano: 01.11.2022 | Komentarze 0

Poniedziałek okazał się wolnym dniem, bo węgiel który mieli przywieźć dzisiaj przywieźli w sobotę a i działkę którą miałem porządkować też ogarnąłem w sobotę.
Po wczorajszej górskiej wędrówce nogi mnie trochę bolały, ale jak wsiadłem na rower i zacząłem kręcić, to bólu nie było czuć.
Czasu na całodniową przejażdżkę nie miałem, gdyż po 15-tej miałem umówioną wizytę u okulisty.
Wybrałem się zatem do lasu, tam mniej wiało.

Podziwiałem jesień w lesie, zwłaszcza w bukowym lesie.

A i kruka gdzieś na polach dojrzałem. Kruk trochę mało ostry, bo zdjęcie z daleka robione. Bardzo płochliwe są to ptaki. Był bliżej drogi, ale gdy tylko się zatrzymałem i wyciągałem aparat, to odleciał dalej, na bezpieczniejszą odległość.
Po lasach jazda wolna, a że chciałem trochę kilometrów nakręcić, to wypuściłem się na asfalt i pognałem przed siebie weryfikując trasę z biegiem kilometrów.

Tak dojechałem do Wiązowa na rynek. Tam chwila przerwy i powrót na szczęście z wiatrem w plecy, no prawie w plecy. Ważne że nie przeszkadzał podczas jazdy.
Przejażdżka udana, odwiedziłem kilka nowych w tym roku miejscowości. Między innymi Stary Wiązów, Wiązów, Jutrzynę i kilka innych.