Polowanie na żurawie.

Niedziela, 14 maja 2023 · dodano: 14.05.2023 | Komentarze 2

Dzisiaj, wyruszyłem na polowanie na żurawie. Z aparatem rzecz jasna.
Ostatnio jadąc, spotkałem je w dwóch miejscach. Dzisiaj pojechałem w oba i w jednym był. Co prawda tylko jeden ale był.
Mam nadzieję, że drugi pilnował gniazda gdy ten żerował.

Ostrość średnia, ale to z powodu odległości. Na maksymalnym zoomie, nie podchodziłem bliżej, gdyż nie chciałem zakłócać jego spokoju.

Tutaj wydał jakiś dziwny dźwięk, nie wiem co to mogło oznaczać. Jak by nie było, było to ciekawe doświadczenie.
Spotkałem też lisa, sarny i bażanta, ale ich nie udało mi się uchwycić.

polemar
| 22:07 niedziela, 28 maja 2023 | linkuj Kilka dni później, w zasadzie kilkanaście, pojechałem w to samo miejsce i też je spotkałem. Na mój widok się rozkrzyczały swoim donośnym głosem.
Marecki
| 20:59 niedziela, 14 maja 2023 | linkuj Fajne kadry.. Żurawie są naprawdę płochliwe a tu kilka interesujących fotek..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr