Niecodzienne zdarzenie

Poniedziałek, 31 października 2011 · dodano: 01.11.2011 | Komentarze 0

Wolny poniedziałek, ostatni dzień miesiąca, piękna pogoda, to idealny dzień na jazdę i zwiększenie kilometrażu. W planie miałem przejechać powyżej 100 km, niestety jak zwykle na planach się skończyło. Początek przejażdżki odbyłem razem z mamą. Po 30 km Ona wróciła do domu, ja pognałem dalej. No i jazda zakończyła się może nie przed czasem, ale z dłuższym postojem, przez to brakło czasu na zrealizowanie planu.
Miałem okazje pierwszy raz dmuchać w przysłowiowy balonik. Nie było by w tym nic może dziwnego, bo i akcja znicz a i rowerzystów też przecież kontrolują. Dziwne w tym wszystkim było jednak to, że byłem uczestnikiem zdarzenia drogowego jakim była kolizja. No w kolizjach drogowych z udziałem rowerzystów też nie ma nic dziwnego, ale w tym przypadku to ja jako rowerzysta potrąciłem pieszego, pieszego dokładniej pieszą. Z takim skutkiem, że było trzeba wezwać pogotowie. A i przy okazji policja się zjawiła. Pogotowie zabrało pieszą do szpitala, mi na szczęście nic takiego się nie stało, poza obtarciami, zdartym wdziankiem na plecach i pękniętym kaskiem, bo tak przywaliłem głową w asfalt, że kask nie wytrzymał pękł.
Zastanawiam się czy to nie jakieś fatum, druga wywrotka w tym miesiącu. Może sezon czas zakończyć?