Wycieczka na Gromnik.

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 29.09.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj niespodziewanie wypadł wyjazd na Gromnik. Zadzwonił z rana Jacek i zapytał co robię, no i zaproponował wyjazd na Gromnik. Przystałem na to, wymieniłem tylną oponę i pojechaliśmy, do Przeworna przez Sarby i dalej tradycyjnie. Pierwszy postój na parkingu pod Gromnikiem,.

Na parkingu pod Gromnikiem. © polemar

Pieszo szlakiem jak widać 10 min, rowerem drogą dalej ale czasowo tak samo.
Drogowskaz na parkingu pod Gromnikiem. © polemar

Wzgórza Strzelińskie a ściślej sam Gromnik porośnięty jest pięknymi i dorodnymi bukami. Jeden z nich się powalił, ale pozostałe stoją i prezentują się pięknie.
url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,325768,bukowy-las-na-gromniku.html]
Bukowy las na Gromniku. © polemar
[/url]
No i na szczycie pamiątkowa fotka z wieżą widokową, na którą jak na razie nie ma wejścia.
Wieża widokowa na Gromniku. © polemar

Z Gromnika zjechaliśmy do Romanowa, następnie na Wadachowice i do Henrykowa. Tam zaproponowałem Jackowi by wstąpić i zobaczyć klasztor Cystersów. Oto brama wjazdowa.
Brama wjazdowa na tereny Klasztorne w Henrykowie. © polemar

Pamiątkowa fotka na tle klasztoru w Henrykowie.
Na tle klasztoru w Henrykowie. © polemar

Z Henrykowa pojechaliśmy w kierunku Ziębic, ale przed skręciliśmy na Kalinowice, stamtąd z górki do Sarb, następnie do Strzegowa i do domu. Po powrocie na ławeczce po zimnym piwie. Ekstra tak się nawodnić po takiej wycieczce.