Planowana setka.

Piątek, 22 sierpnia 2014 · dodano: 23.08.2014 | Komentarze 0

W planie było przejechać minimum sto km. Jak widać udało się. Czasu miałem na to 5 godzin tak więc było bez nerwów. Pomieszać szyki mogła pogoda lub jakieś zdarzenie losowe, na przykład guma albo jeszcze co innego. Na szczęście obyło się bez niespodzianek.
W trakcie jazdy zmieniłem tylko plan co do trasy, wybrałem tak by wracać z wiatrem. I tak najpierw pod wiatr pojechałem do Niemodlina, częściowo przez las, następnie do Tułowic, Łambinowic, też w lasach. W Łambinowicach przejechałem obok cmentarza z obozu koncentracyjnego oraz obok samego obozu. Należałoby się tam wybrać, bo bardzo dawno tam nie byłem.
Z Łambinowic udałem się do Nysy, tam zerknąłem do fortu gdzie rozpoczynała się impreza "Metalowa Twierdza". Widziałem jak się schodzą ludzie spragnieni ciężkiej muzyki. Sam zresztą też jestem spragniony i w sobotę planuję uderzyć na Nysę w celu posłuchania muzyki na żywo. A ma grać między innymi KAT.
Z Nysy pojechałem już do Grodkowa z tym, że nie najkrótszą trasą tylko przez Frączków i Biechów. Miałem tam po drodze do załatwienia jedną sprawę u mechanika samochodowego, do którego muszę oddać auto w celu naprawienia pompy. Umówiłem się z nim na poniedziałek.
Po powrocie do domu prysznic i wypad do knajpy na spotkanie ze znajomymi. Tam tradycyjnie piwo i golonka.