Miejskie kilometry

Sobota, 11 czerwca 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 0

Czas biegnie, albo upływa, ...... , zwał jak zwał, w każdym bądź razie następują zmiany. U mnie zauważyłem, że nie mogę się zmobilizować do dłuższych jazd. A że jeździć należałoby, to postanowiłem zmienić swoje zasady choćby w stosunku do długości dziennych dystansów.
I tak jak do tej pory nie wsiadałem na rower gdy wiedziałem, że nie przejadę minimum jakie sobie ustaliłem, czyli 50 km. Tak teraz z braku czasu i chęci postanowiłem to zmienić i siadam na rower choćbym miał tylko podjechać na działkę i z powrotem. W obecnych czasach i sytuacji każdy kilometr na wagę złota.
Prześledziłem swoje notatki i chyba tylko dwa razy zdarzyło mi się przejechać poniżej tego dystansu. Było to dwa razy w Dolinie Chochołowskiej. Ale nie był to mój rower tylko wypożyczony i była to jazda z przyczyn ekonomicznych, to znaczy czasowych.
Jeśli chodzi o jazdę na szosie to jest to najkrótszy mój dystans. Patrząc na to ze strony osiągnięć to jest to jak by nie było mój nowy rekord.
A jazda to była po mieście i na działkę po szczypior i koperek przeznaczone do obiadu.