• Kalorie 2067kcal

Przed meczem Polska - Irlandia

Niedziela, 12 czerwca 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj nasz reprezentacja gra z Irlandią, mecz mistrzostw europy jak by ktoś nie kojarzył. Zagorzałym kibicem nie jestem, ale takie ważne i ciekawe mecze lubię obejrzeć.
Czas na jazdę to miałem od 14-tej do 18-tej. Zaplanowałem go wykorzystać na maksa. Minimum 75 km. No ale, no właśnie, jak coś zaplanuję to nie zawsze to wychodzi. Wyjechałem planowo, ruszyłem na obwodnicę by określić kierunek wiatru. No i gdy na niej byłem, to moim oczom ukazała się wielka i przykrywająca 1/4 nieba czarna i ciężka chmura. Jak nic będzie padało i do tego jeszcze pewnie grzmiało.
No a to że nie lubię moknąć, to musiałem zmodyfikować trasę i krążyć wokół Grodkowa. Pojechałem najkrótsze kółko, czyli przez Żelazną do Osieka i następnie przez Lipową do Grodkowa. Do tego później jedno okrążenie po obwodnicy, drugie no i może bym tak dociągnął do 18-tej, gdy byłem już bliski 50 km zadzwonił telefon.
Wyciągam, patrzę, nr mi nie znany. Odbieram i słyszę, jak przedstawia mi się moja najmłodsza kuzynka. Wyjaśniła w czym rzecz, postanowiłem wracać do domu, a w zasadzie do moich rodziców gdyż tam Ona była.
Podczas spotkania zostało mi wręczone zaproszenie na ślub kuzynki z kolesiem którego miałem właśnie okazję poznać.
Z dalszej jazdy nici, dystans to 50 km, no jak by nie było plan wykonany.
Po powrocie do domu kąpiel i zasiadłem przed TV z kuflem piwa w ręce. Mecz bardzo ciekawy, nasza drużyna bardzo dobrze, moim zdaniem, zagrała. Wygraliśmy 1:0, uważam że zasłużenie.

Reasumując, to nowa miejscowość jaką odwiedziłem to Polana. A dodatkowo ciekawostką było spotkanie na asfalcie roju, (może małego) pszczół. Chyba królowa wylądowała na drodze a jej podwładni za nią. Chwilę im się przyglądałem. No i oto co zobaczyłem.