Papierówkowa trasa.

Sobota, 6 lipca 2019 · dodano: 07.07.2019 | Komentarze 1

Taki tytuł już kilkakrotnie wystąpił w moich wpisach. W zasadzie chyba od kilku lat co roku. No a jest taki bo co roku jadę trasą gdzie jeszcze przy drodze rosną bardzo smaczne papierówki. Niestety jeszcze za wcześnie, ale myślę że tydzień do dwóch i będą już do jedzenia. Między Biechowem a Pakosławicami znajdują się tam właśnie te drzewa, te i inne jabłka i czereśnie. Czereśni jest jeszcze ogrom, kilka gatunków, od czerwonych po czarne, dosłownie czarne. Piękne duże prawie czarne czereśnie, szkoda, że tak wysoko, że z ziemi mogłem zerwać tylko kilka. Na drzewo nie chciałem wchodzić, trochę ryzykowne.
Na trasie zrobiłem kilka zdjęć, jedno przed Biechowem, drzewo dąb,

Pomnik przyrody przy drodze do Biechowa od strony Jaszowa.

A z Biechowem w kierunku Pakosławic widok od lewej na Góry Opawskie z charakterystycznym stożkiem Biskupiej Kopy i dalej w prawo na Jeseniki.
Wycieczka udana, choć okropnie mocno wiało, ale kilometry swoje przejechane. Ogólnie dzień udany, do południa praca na działce, a po relaks na rowerze.
A dokładnie 28 lat wcześniej na zamku w Głogowie i też w sobotę zaobrączkowaliśmy się z Joanną.
Trasa to: Grodków, Jędzrzejów, Jaszów, Biechów, Pakosławice i najkrótszą drogą do Grodkowa, czyli od razu przez Makowice, Stary Grodków.