• VAVG 2:54min/km
  • VMAX 1:21min/km

Do Strzelina

Niedziela, 7 lipca 2019 · dodano: 07.07.2019 | Komentarze 0

Rano po przebudzeniu zerknąłem za okno i pogoda mnie przeraziła. Pochmurno bardzo, szaro i bardzo wietrznie. Do tego zimno.
W planie miałem jeździć po obiedzie, miałem nadzieję, że się jakoś przejaśni, albo choć że przestanie wiać.
Niestety, tylko trochę się ociepliło. Postanowiłem jechać, bo nie ma co siedzieć w domu.
Wyruszyłem najpierw w kierunku ronda i Agro Asu, no bo jest on już za miastem i tam są flagi i chciałem zobaczyć z której strony wieje. Oceniłem i padło, że pojadę w kierunku Przeworna bo będę wracał z wiatrem.
Tak dotarłem do Przeworna przez Gałążczyce, Mikołajową i Rożnów.

Kościół w Rożnowie pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego.

Widok na Przeworno, zjazd od strony Rożnowa.

Krajobraz w okolicach Przeworna. Dokładnie przed Przewornem od strony Rożnowa.
Tam postanowiłem, że pojadę w kierunku Strzelina. Cały czas pod wiatr. Ponoć w porywach do 45 km/h. W między czasie zaczęło się przejaśniać, nawet słońce wychylało się za chmur.

Jegłowa i kościół pw. św. Antoniego Padewskiego.
Dotarłem do Strzelina i stamtąd już prosto z wiatrem do domu.
Dystans jak dla mnie bardzo dobry.