Listopadowa przejażdżka.

Sobota, 7 listopada 2020 · dodano: 07.11.2020 | Komentarze 0

Kilka dni przerwy, pogoda nie sprzyjała, poza tym, po pacy mało czasu jeśli chodzi o długość dnia. Dzień jak dzień, długi jest zawsze tak samo, tylko wiadomo, o jasność chodzi.
No a że dzisiaj sobota, pogoda miała sprzyjać, więc jeszcze przed południem wyruszyłem w trasę. Bez konkretnego celu, wyszło jak wyszło. Najpierw w kierunku Wierzbnika.

Na rowie dojrzałem sromotnika bezwstydnego. Do tej pory myślałem, że one rosną tylko w lasach. No ale jak widać błędne było moje myślenie, no chyba, że ten rok jest taki wyjątkowy.

No a wyjątkowy chyba jest, bo to co na drzewie to nie huba, tylko normlny grzyb, nazwy niestety nie znam.
Z Wierzbnika pojechałem do Jankowic, dalej do Olaszanki i w kierunku Łosiowa.

Kościół pod wezwaniem Św. Jana Chrzciciela w Łosiowie.
Dla ciekawostki, pozostałość po zakonie rycerskim, konkretnie po Zakonie Kawalerów Maltańskich. Kilkaset lat urzędowali w Łosiowie.
Z Łosiowa pojechałem do Michałowa, dalej przez Rezerwat Kokorycz do Głębocka.

Tam zerknąłem na spiętrzenie wody które niedawno powstało, tak w zasadzie jeszcze coś tam robią, bo ostatnio jeszcze nie było tej oto tabliczki.

Nie wiem co ona ma oznaczać, to znaczy wiem, tylko jak ktoś do tego doszedł i na jakiej podstawie. Nie kumam.

A tak wygląda rzeka Nysa Kłodzka zaraz za spiętrzeniem. Bo wcześniej nie dodałem, że ta rzeka to właśnie Nysa Kłodzka.To z lewej strony, to korytko pozwalające rybom płynąć w górę rzeki, omija spiętrzenie.
Poziom wody duży.
Wycieczka udana, dystans jak dla mnie bardzo zadawalający.
Jutro mam nadzieję też pojeździć.