Do Oławy.

Niedziela, 8 listopada 2020 · dodano: 08.11.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj, to jest w niedzielę, pogoda miała być (i była) lepsza niż w sobotę. Wyruszyłem tak samo jak wczoraj, około 11-tej, za cel obrałem Oławę, gdyż tam jeszcze w tym roku nie byłem.
Początek standardowo, do Łukowic Brzeskich, dalej na Oławę przez Jankowice Małe, Chwalibożyce i Godzikowice.
W Oławie, przejazd do centrum, na rynek, tam kilka zdjęć.

Ratusz na Oławskim Rynku.
Z Oławy ruszyłem w kierunku Strzelina,

W Gaju Oławskim budują farmę wiatrową.
Dalej z drogi wojewódzkiej na Strzelin skręciłem na Wiązów.

Pałacyk we wsi Jędrzychowice. Co w nim się znajduje nie wiem, brama zamknięta i nie mogłem wejść i ewentualnie poszukać jakiegoś opisu.
Z Wiązowa do domu przez Wawrzyszów.
No i udało się wykręcić 90 km, odwiedzić kilka nowych miejscowości a w tym jedno miasto do kolekcji. Chyba ostatnie w tym roku, te najbliżej Grodkowa już odwiedzone, a na te dalsze, zaczyna brakować czasu w ciągu krótkiego jesiennego dnia.