W końcu pogoda na rower.

Sobota, 10 kwietnia 2021 · dodano: 10.04.2021 | Komentarze 0

W końcu pogoda na rower. Po kilku dniach zimnych a nawet bardzo zimnych, deszczowych i śnieżnych nadszedł dzień w którym można było się wyrwać w teren.
Według prognoz miało być cieplej, ale i tak nie było źle, choć temperatura spadła nawet do 11-tu stopni. W większości trasy była w granicach 14-tu. Tylko ten wiatr, wiało dosyć mocno i z zachodu, tak że nie był to wiatr z tych ciepłych.
Kilka dni niepogody pozwoliło mi lepiej zasięgnąć informacji na temat mojego nowego licznika. Poczytałem, pooglądałem, zainstalowałem program na kompa i mogłem jak się okazuje zmieniać ustawienia w liczniku. No i ustawiłem sobie na wyświetlaczy parametry na takie jaki mi pasują, czyli między innymi wysokość na jakiej się w danej chwili znajduję i % podjazdu.
W domu już po zgrani danych na kompa mogłem sobie przejrzeć przebieg trasy na mapie i przeanalizować wykresy. Zaczynam się do niego przekonywać, choć brakuje tego standardowego liczenia prędkości i dystansu. Znowu, tak jak ostatnio zgubił mi sygnał GPS gdy byłem w lesie. Na szczęście nie na długo.
No a co do dzisiejszej trasy, to

pojechałem do Sulisławia,

tam po lasach i do Gnojnej.

Dalej do Jeszkotli.
Z Jeszkotli znowu do Gnojnej i do Sulisławia.

W Sulisławiu, jak się okazuje, chyba jest pole golfowe.
Stamtąd do Wójtowic i polną do Żarowa.
Następnie do Grodkowa i przez Tarnów Grodkowski do domu.

W lesie zakwitły zawilce.