A miało być tak pięknie ......

Niedziela, 11 kwietnia 2021 · dodano: 11.04.2021 | Komentarze 1

..... a nie było. Jeszcze dwa dni temu prognozy w TV na niedzielę mówiły o 20 stopniach i słońcu. Nie dość, że w porywach było 15, to było bardzo pochmurno i bardzo wietrznie.
Jak już był plan jechać, to pomimo warunków wyruszyliśmy z bratem na przejażdżkę. Kierunek obraliśmy taki, by schować się w lesie a wracając do domu mieć jak najmniej pod wiatr. Lekko nie było ale poszło. Najpierw na Żarów, później do Jędrzejowa by tam częściowo pod wiatr jechać w lesie. Z Jędrzejowa do Gałążczyc, dalej do Jeszkotli.
Z Jeszkotli jechaliśmy w odwrotnym kierunku jak ja wczoraj.

Jeszcze na jesień w tym miejscu był gęsty las.

Dalej za drogą pomiędzy Gnojną a Jeszkotlem, na podjeździe kolejne wycinki. Tną ten nasz las na potęgę. Dramat.
Dalej pojechaliśmy w kierunku domku myśliwskiego.

Tam obok znajduję się głaz, upamiętniający tragiczną śmierć jednego z myśliwych, który zginął w tym miejscu.

Tabliczka w zbliżeniu.
Spod domku myśliwskiego pojechaliśmy w kierunku Sulisławia i dalej przez Bobrowisko do domu.

Po drodze natknęliśmy się na zająca